Multikino: „OFFowe Kino z Lotto” z wrześniowym repertuarem w Multikinie!
We wrześniu w repertuarze „OFFowego Kina z Lotto” w Multikinie widzowie znajdą: thriller w reżyserii Rona Howarda „Eden”, nadzwyczajny debiut Austriaka Bernharda Wengera „Paw zwyczajny”, dramat „Sorry, Baby” oraz dokument eksplorujący wątek relacji Johna Lennona i Yoko Ono, skupiając się wokół charytatywnego koncertu One to One. Szczegółowy repertuar jest dostępny na stronie www.multikino.pl.
Projekt „OFFowe Kino z Lotto” we wrześniu ponownie wzbogaci regularny repertuar o filmy festiwalowe i artystyczne produkcje. 4 września we wszystkich kinach sieci Multikino będzie można zobaczyć „Eden”, 11 września „Paw zwyczajny”, 18 września „Sorry, Baby”, a 25 września „One to One: John i Yoko”.
O filmach:
„Eden”. Gwiazdorska obsada, epicki rozmach i szokująca intryga w dramatycznej opowieści o ucieczce od cywilizacji. W filmie niemiecki lekarz i myśliciel Friedrich Ritter osiedla się wraz z kochanką na bezludnej wyspie w archipelagu Galapagos. Wierzy, że tylko z dala od zachodniej cywilizacji może być panem własnego losu. Szybko zrozumie jednak, że rzeczywistość na wyspie daleka jest od rajskich wyobrażeń. Surowa przyroda, trudności z dostępem do wody i zabójcze drapieżniki wkrótce okażą się najmniejszymi z jego problemów. Niedoszły raj stanie się piekłem za sprawą kolejnych sześciorga osadników, którzy podobnie jak Ritter marzą o nowym początku. Próby pokojowego współistnienia zmienią się w niebezpieczną grę szalonych ambicji i nieokiełznanych namiętności. Między mieszkańcami wyspy wywiąże się walka o władzę, która prowadzi do zdrady, przemocy i rozlewu krwi.
„Paw zwyczajny”. Kochający syn, lojalny przyjaciel, błyskotliwy kompan na wieczorne wyjście, najfajniejszy tata – Matthias sprawdzi się w każdej roli. Nic dziwnego, że ów przystojny, obyty, szarmancki pracownik jest podporą firmy wynajmującej na godziny dobrych synów, fajnych tatusiów, najlepszych przyjaciół. „Paw zwyczajny”, czyli nadzwyczajny debiut Austriaka Bernharda Wengera, przebój weneckiego Tygodnia Krytyki, to film, który zapewni doborowe towarzystwo, humor z najwyższej półki, błyskotliwy społeczny komentarz i dawkę – taką w sam raz – refleksji o zagubionej tożsamości. Nie dość, że jest ujmujący, inteligentny i dowcipny, to jeszcze świetnie wygląda – Paw… po prostu jest jak Matthias!
„Sorry, Baby”. We dwie przeciwko całemu światu, a zwłaszcza karierowiczom, snobom i zwolennikom patriarchatu. Agnes (reżyserka Eva Victor) i Lydie (Naomi Ackie) mają ze sobą chemię, jaka rzadko się zdarza na ekranie. Przyjaciółki ze studiów spędzają razem weekend. Dawno się nie widziały, obrały różne ścieżki, są w innych relacjach, ale nadal są sobie niezwykle bliskie. Związek dwóch młodych kobiet opiera się na subtelnych żartach, intymności i miłości do literatury. Tymczasem powoli odsłania się historia, z której dowiadujemy się, co je kiedyś dotknęło – jedno z tych zdarzeń znanych z uczelnianych kronik, pokazane tu ze szczególnym wyczuciem. Czy po traumie można się na kogoś otworzyć? Odzyskać wiarę w to, że zaufanie między dwojgiem ludzi jest w możliwe? Eva Victor w lekkim, precyzyjnym scenariuszu podsuwa swojej bohaterce serię spotkań: z sąsiadem (Lucas Hedges), przechodniem (John Caroll Lynch), zawistną koleżanką (Kelly McCormack) czy z pracownicami uczelni. Każda osoba próbuje skomunikować się z nią na swój sposób, ale czy kobieta będzie na to gotowa?
„One to One: John i Yoko”. Film zaskoczy i zachwyci nawet największych fanów Johna Lennona i Yoko Ono. Skupia się na ważnym okresie przemian w ich życiu, gdy w latach 1971–1972 przez 18 miesięcy mieszkali w Nowym Jorku. Wykorzystano tu prywatne archiwa filmowe, zdjęciowe i muzyczne artystów oraz ich przyjaciół. John i Yoko żyli w mieszkaniu w Greenwich Village, które na potrzeby tej opowieści zostało w pełni zrekonstruowane. Film łączy archiwa z nieznanymi wcześniej, nagranymi przez FBI, rozmowami telefonicznymi pary twórców, aby pokazać, w jaki sposób wykorzystywali status gwiazd i otoczyli się ekipą kolorowych nowicjuszy: od Allena Ginsberga po Jerry’ego Rubina. Najdziwniejszym z nich okazał się aktywista AJ Weberman, któremu powierzono misję przeszukania koszy na śmieci Boba Dylana, aby udowodnić, że piosenkarz stał się „multimilionerem hipokrytą”.
Bilety do nabycia w kasie kina i na www.multikino.pl.