Ochnik: Zwroty, wymiana i reklamacje w okresie zagrożenia epidemicznego - Gemini Park Tychy

Promocje

Ochnik: Zwroty, wymiana i reklamacje w okresie zagrożenia epidemicznego

Informujemy, że w związku z rozporządzeniem ograniczającym pracę galerii handlowych na czas zagrożenia epidemicznego, od dnia 14 marca salon OCHNIK pozostaje zamknięty.

Produkty zakupione w okresie poprzedzającym zamknięcie salonu będzie można zwrócić bądź wymienić po wznowieniu pracy galerii handlowych:

 

• Zwrotu można będzie dokonać w terminie 7 dni (zwrot w formie płatniczej) lub 30 dni (zwrot na kartę podarunkową OCHNIK) liczonym od dnia ponownego otwarcia salonu.

 

• Wymiany będzie można dokonać w terminie 30 dni liczonym od dnia ponownego otwarcia salonu.

 

Reklamacje składane w okresie poprzedzającym zamknięcie salonu zostaną rozpatrzone w terminie zgodnym z przepisami prawa, a odbiór naprawionego produktu lub zwrotu płatności możliwy będzie po wznowieniu pracy galerii. Ta sama sytuacja dotyczy zleconych w ostatnim czasie usług (poprawki krawieckie itp.).