Aktualności
Tyskie Gemini w końcowym etapie komercjalizacji
Tyskie Gemini w końcowym etapie komercjalizacji
03 października 2017
- Jesteśmy w końcowej fazie komercjalizacji Gemini Park Tychy. W tym momencie dostosowujemy do potrzeb najemców powierzchnie i lokalizacje. Otwarcie centrum handlowego planowane jest na wiosnę 2018 roku – mówi Daniel Słuchocki, Dyrektor ds. Komercjalizacji w Gemini Holding.

Gemini Holding posiada w swoim portfolio trzy inwestycje: Gemini Park Bielsko-Biała, Gemini Park Tarnów i nowo powstający obiekt w Tychach. O komercjalizacji tyskiego centrum handlowego mówi Daniel Słuchocki, Dyrektor ds. Komercjalizacji w Gemini Holding.

Na jakich markach zbudowany będzie tenant mix tyskiego obiektu?

Daniel Słuchocki: Gemini Park Tychy będzie nowoczesnym centrum handlowym o powierzchni komercyjnej ponad 36 tys. mkw., oferującej 130 lokali handlowych, z opcją dalszej rozbudowy o część restauracyjno-rozrywkową do łącznej powierzchni ponad 42 tys mkw. Wśród naszych najemców znajdą się zarówno znane, międzynarodowe marki, jak i lokalni przedsiębiorcy. Oferta handlowa Gemini Park Tychy będzie zróżnicowana i pozwoli na zaspokojenie potrzeb zakupowych nawet najbardziej wymagających klientów. Tenant mix Gemini Park Tychy stworzą m.in. Piotr i Paweł, H&M, CCC, Deichmann, Smyk, RTV Euro AGD, Martes Sport, 4F, Diverse, Jysk, Empik, Vistula, Wólczanka, Lavard, Triumph, Ochnik, Briju, Świat Książki, Kolporter, Swiss, W.Kruk, Time Trend, Rossmann, Hebe, KiK. Nasi główni najemcy modowi, przy wspólnej efektywnej pracy zostali rozlokowani na pasażach, w ten sposób, by stworzyć dwa równoległe, atrakcyjne pasaże. Pasaż północny jest pasażem sportowo-rozrywkowym, a pasaż południowy jest dedykowany modzie. Zależy nam na zapewnieniu płynnego ruchu na terenie całego obiektu. Prosta komunikacja, bez tzw. ślepych zaułków zagwarantuje naszym przyszłym klientom łatwy dostęp do najpopularniejszych sklepów, a naszym najemcom stabilne obroty.

Jaka oferta uzupełni anchor tenants i do kogo skierowana jest oferta Gemini Park Tychy?

Daniel Słuchocki: Rynek handlowy stale się przekształca, dlatego konieczne jest dostosowywanie oferty obiektów handlowych do zmieniających się preferencji zakupowych konsumentów i postępu technologicznego. W tyskim Gemini zaprojektowaliśmy system informacji wizualnej nowej generacji ułatwiający poruszanie się po obiekcie. Udogodnieniem dla klientów, którzy przyjadą na zakupy samochodem będzie także nowoczesny system informacji o zajętości miejsc parkingowych. Obecnie duże znaczenie ma komponent rozrywkowy, rozbudowana strefa food court oraz szeroki wachlarz usług. Dlatego nieustająco rozbudowujemy przestrzeń restauracyjną, którą już teraz tworzą m. in.: KFC, Olimp, Companeros, Cafe de Grano, Grycan, Lodomania, czy Kebab by Olimp. Ofertę galerii poszerzą najemcy z branży rozrywkowej, jak np. popularna sieć klubów fitness Fabryka Formy. Obecnie finalizowane są umowy z kolejnymi najemcami, którzy poszerzą propozycję rozrywkową obiektu. Sektor usługowy stworzą natomiast m. in.: biura podróży Rainbow Tours, TUI, Itaka, Wezyr Holidays, Orange, Plus, Play, T-mobile, E-Smoking World, pralnia ekologiczna Wicher, myjnia samochodowa i wiele innych. Wszystko to z myślą o przyszłych klientach, którzy centra handlowe traktują coraz częściej jako miejsce do spędzania wolnego czasu, rodzinnych obiadów oraz punkt, gdzie szybko i łatwo mogą załatwić bieżące sprawy.

Jaka jest Państwa koncepcja na stworzenie komplementarnego układu najemców?

Daniel Słuchocki: Bycie blisko naszych klientów i słuchanie ich potrzeb jest dla nas najważniejsze. Tenant mix budujemy w oparciu o oczekiwania konsumentów. Tak też było w przypadku naszego tyskiego obiektu, którego grono najemców jest odpowiedzią na sugestie mieszkańców Tychów i okolic. Przed budową Gemini Park Tychy przeprowadziliśmy szereg wnikliwych analiz lokalnego rynku. Dzięki tej wiedzy mogliśmy zaprojektować obiekt z uwzględnieniem potrzeb regionu oraz postępujących zmian.

Na jakim etapie procesu komercjalizacji jest aktualnie tyskie Gemini?

Daniel Słuchocki: Etap komercjalizacji rozpoczął się w 2015 roku – przed rozpoczęciem budowy Gemini Park Tychy. Budowa ruszyła w styczniu 2016 roku, a obecnie jesteśmy w końcowej fazie komercjalizacji. W tym momencie dostosowujemy pod potrzeb najemców powierzchnie i lokalizacje. Otwarcie centrum handlowego planowane jest na wiosnę 2018 roku.