Aktualności
Tenant mix Gemini Park Tychy odpowiedzią na trendy rynkowe i konsumenckie
Tenant mix Gemini Park Tychy odpowiedzią na trendy rynkowe i konsumenckie
14 sierpnia 2017
Gemini Park Tychy konsekwentnie buduje tenant mix obiektu. Nowatorskie formaty salonów, nowe technologie i marki reprezentujące najmocniejsze segmenty rynku to odpowiedź na aktualne preferencje klientów.

– Uważnie śledzimy oczekiwania klientów, dostrzegamy potrzebę maksymalnego uproszczenia procesu zakupowego, personalizacji oferty i zintegrowania kanałów sprzedaży. Unikalna oferta, wielofunkcyjna przestrzeń i technologie interaktywne to fundamenty nowoczesnego handlu. Nasz tenant mix wzmacnia się o obecność liderów rynku, którzy są gotowi dynamicznie odpowiadać na potrzeby klientów, podążać za aktualnymi trendami, zarówno na poziomie nowych technologii jak i innowacyjnych rozwiązań funkcjonalnych. Showroom, pop-up, concept czy connected store to wciąż świeże formaty, które obok omnichannel będą rozwijały się na rynku przez najbliższe lata. To rozwiązania biznesowe nie tylko pomagające najemcom testować oferty, ale także angażujące klientów i przyciągające ich do sklepów – mówi Anna Malcharek, Dyrektor Zarządzający Gemini Holding.

Otoczenie wiodących, międzynarodowych marek to atrakcyjna przestrzeń także dla mniejszych, lokalnych biznesów. Osobiste zaangażowanie, znajomość lokalnego rynku i potrzeb społecznych są niepodważalnym atutem tego sektora rynku.

– Własne biznesy na licencjach znanych marek lokalni przedsiębiorcy prowadzą już w innych obiektach spółki – w centrach Gemini Park w Bielsku Białej i Tarnowie. Ich obecność w przestrzeni galerii handlowej podnosi wartość tenant mixu, ale, co równie istotne, pozwala przedsiębiorcom osiągać w krótkim czasie bardzo dobre obroty i zwrot z inwestycji. Doceniamy potencjał lokalnych biznesów i kontynuujemy tę współpracę również w najnowszej inwestycji spółki – Gemini Park Tychy – dodaje A. Malcharek.

– Już na etapie planowania inwestycji naszym celem było stworzenie obiektu z ofertą kompleksową i odpowiadającą potrzebom coraz bardziej wymagającego rynku. Klienci Centrum Handlowego Gemini Park Tychy otrzymają bogatą, różnorodną ofertę wiodących marek, komfort zakupów i nowoczesny obszar rozrywkowo-rekreacyjny, zaś przedsiębiorcy doskonałą lokalizację do prowadzenia biznesu w przestrzeni power center – zapewnia Daniel Słuchocki, Dyrektor ds. Komercjalizacji w Gemini Holding.

Grono najemców Gemini Park Tychy stworzą m.in. Piotr i Paweł, H&M, CCC, Deichmann, Smyk, RTV Euro AGD, Martes Sport, 4F, Diverse, Jysk, Empik, Vistula, Wólczanka, Lavard, Triumph, OCHNIK, Briju, Świat Książki, Kolporter, Swiss, W.Kruk, Time Trend, Rossmann, Hebe, KiK, Q&Q. Ofertę gastronomiczną centrum stworzy m.in. restauracja Olimp, KFC, Companeros, Cafe de Grano, Lodomania, Grycan czy Kebab by Olimp. Sektor usługowy będą reprezentować m.in. biura podróży Rainbow Tours, TUI, Itaka, Wezyr Holidays, Orange, Plus, Play, T-mobile, E-Smoking World, pralnia ekologiczna Wicher, myjnia samochodowa i wiele innych. Ofertę galerii poszerzą najemcy z branży rozrywkowej, jak np. popularna sieć klubów fitness Fabryka Formy. Proces komercjalizacji obiektu wspiera niezależna firma doradcza Aspenn.
Centrum handlowe Gemini Park w Tychach będzie jednym z pierwszych obiektów w Polsce zaprojektowanych z myślą o zastosowaniu technologii omnichannel, która jest uzgadniana z architektami i biurem projektowym. W Gemini Park Tychy, na powierzchni ponad 36 tys. mkw. GLA, znajdzie się ok. 130 lokali handlowych, wśród których pojawią się zarówno znane marki, jak i lokalni przedsiębiorcy. Bogata oferta handlowa, rozrywkowa wraz z częścią usługową i gastronomiczną będzie sprzyjała rodzinnym zakupom.