Aktualności
Światowa moda dziecięca w Gemini Park Tychy
Światowa moda dziecięca w Gemini Park Tychy
18 stycznia 2018
Oferta Gemini Park Tychy powiększa się o popularną markę z sektora mody dziecięcej – Coccodrillo. Sklep zajmie lokal o powierzchni prawie 100 mkw. Otwarcie najnowszej inwestycji krakowskiego dewelopera Gemini Holding planowane jest na wiosnę 2018 roku.

Gemini Park Tychy to lokalizacja dla 250 salonu marki Coccodrillo. Tenant mix i świetna lokalizacja obiektu niewątpliwie wpłyną na wysoką odwiedzalność w galerii, a tym samym w naszym salonie. Jesteśmy przekonani, że szeroki i atrakcyjny asortyment marki trafi w gusta najmłodszych tyszan. Wysoka jakość oraz modny styl ubrań Coccodrillo sprawiają, że nie może ich zabraknąć w żadnej dziecięcej garderobie – mówi Ewa Matuszak, Dyrektor Działu Sprzedaży Coccodrillo.

Coccodrillo to producent ubrań dziecięcych i niemowlęcych oraz prestiżowa marka na światowym rynku. Dopełnieniem oferty są dedykowane dla najmłodszych buty oraz liczne akcesoria.

Cieszymy się, że do grona najemców tyskiego Gemini dołącza rodzima marka z międzynarodowymi sukcesami. Coccodrillo ma wysoką pozycję na rynku polskim, a także w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Działa też w wielu innych państwach Unii Europejskiej i poza nią. Popularny i ceniony brand jest dla nas gwarantem zadowolonych klientów, także tych najmłodszych – komentuje Tomasz Misztalewski, Dyrektor Gemini Park Tychy.

Na koniec 2017 r. CDRL posiadało łącznie około 250 sklepów w Polsce (franczyzowych i własnych), 140 w innych krajach Unii Europejskiej i 116 poza UE.

W Gemini Park Tychy, na powierzchni ponad 36,6 tys. mkw. GLA, znajdzie się ok. 130 lokali handlowych, wśród których pojawią się zarówno znane marki, jak i lokalni przedsiębiorcy. Bogata oferta handlowa i rozrywkowa wraz z częścią usługową i gastronomiczną będzie sprzyjała rodzinnym zakupom. Otwarcie obiektu planowane jest na wiosnę 2018 roku.

Kilka miesięcy przed otwarciem obiekt skomercjalizowany jest niemal w całości. Zainteresowanych wynajęciem powierzchni jest nadal bardzo dużo, a wolnych lokali coraz mniej. Dlatego już dziś deweloper rozważa rozbudowę obiektu i powiększenie strefy rozrywkowo-restauracyjnej o dodatkowe 6 tys. mkw.

Tenant mix Gemini Park Tychy stworzą m.in. Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay, H&M, TK Maxx, Big Star, Diverse, 4F, Martes Sport, Good Label, Smyk, KiK, Pepco, Vistula, Wólczanka, Lavard, Ochnik, Wojas, CCC, Deichmann, Triumph, Gatta, Apart, W.Kruk, Yes, Swiss, Time Trend, Q&Q, Inglot, Ziaja, Rossmann, Hebe, Empik, Księgarnie Świat Książki, Kolporter, delikatesy Piotr i Paweł, RTV Euro AGD, Jysk, Komfort, Komfort Łazienki, Home&Deco. Ofertę gastronomiczną centrum stworzy m.in. KFC, McDonald’s, restauracja Olimp, Companeros, Lodomania czy Kebab by Olimp. Sektor usługowy będą reprezentować m.in. biura podróży Rainbow Tours, Tui, Itaka, Coral Travel Wezyr Holidays, optyk Lucky Look oraz Vision Express, Orange, T-Mobile, Play, Plus, Smart Connect, E-Smoking World, Pralnia Wicher, Myjnia Samochodowa. Ofertę galerii poszerzą najemcy z branży rozrywkowej, jak np. sieć klubów fitness Fabryka Formy.

Proces komercjalizacji obiektu wspiera niezależna firma doradcza Aspenn.