Aktualności
Polscy giganci klasycznego krawiectwa w Gemini Park Tychy
Polscy giganci klasycznego krawiectwa w Gemini Park Tychy
04 kwietnia 2017
Vistula i Wólczanka otworzą salony w systemie franczyzowym w tyskiej galerii handlowej Gemini Park. Lokale marek będą liczyć odpowiednio 130 mkw. oraz 40 mkw.

– Gemini Park Tychy będzie nowoczesnym centrum handlowym, z szeroką ofertą odzieżową i usługową. Zakładamy, że obecność marek Vistula i Wólczanka, pozwoli dotrzeć z naszymi kolekcjami odzieży formalnej i casual do mieszkańców tego regionu w bardzo szerokim zakresie – mówi Katarzyna Piszczek, Dyrektor Działu ds. Franczyzy, Vistula Group.

Vistula i Wólczanka to polskie marki z wieloletnią tradycją, produkujące wysokiej jakości klasyczną odzież i obuwie. Vistula oferuje klientom asortyment podzielony na trzy kolekcje: dwie z produktami o tradycyjnym kroju (Vistula i Lantier) oraz jedną, zgodną z najnowszymi trendami w modzie (Vistula Red). W Gemini Park Tychy marka zajmie lokal o powierzchni 130 mkw. Wólczanka oferuje dwie linie, Lambert i Wólczanka, obie z m.in. szeroką gamą koszul i dodatków tj. krawaty czy muszki. Salon marki będzie liczył 40 mkw.

– Liczymy na to, że w Tychach znajdą się Klienci, którzy cenią sobie wysoką jakość produktów oraz wyjątkowe wzornictwo, jakie oferują nasze marki Vistula i Wólczanka, a nasze nowe salony pozwolą realizować naszą strategię rozwoju marek – dodaje K. Piszczek.

– Klienci doceniają polskie marki, dzięki czemu rośnie zainteresowanie ich produktami i, co za tym idzie, popyt na nie. Tenant mix tyskiego obiektu projektujemy tak, żeby uwzględnić obecne trendy rynkowe, dlatego ogromnie nas cieszy, że dwie, uznane polskie marki otworzą salony w Gemini Park Tychy, poszerzając segment modowy galerii – mówi Daniel Słuchocki, Dyrektor ds. Komercjalizacji, Gemini Holding.