Aktualności
Kolejna polska marka w Gemini Park Tychy
Kolejna polska marka w Gemini Park Tychy
23 stycznia 2018
Ryłko dołącza do najemców tyskiego Gemini. Renomowana firma obuwnicza zajmie lokal o powierzchni ponad 100 mkw. To już kolejna rodzima marka, która pojawi się w najnowszej inwestycji krakowskiego dewelopera Gemini Holding. Otwarcie obiektu planowane jest na wiosnę 2018 roku.

Jesteśmy cenioną przez Polaków marką, o czym świadczą zwiększające się z roku na rok wskaźniki sprzedaży naszych produktów – mówi Konrad Grabski, Dyrektor ds. Inwestycji i Rozwoju z Ryłko. – Cieszymy się, że dołączamy do najemców Gemini Park Tychy – centrum wspierającego rodzime brandy. Jestem przekonany, że razem z innymi najemcami stworzymy bardzo atrakcyjną ofertę handlową, a sam obiekt zyska dużą popularność i wierne grono odwiedzających – dodaje K. Grabski.

Według ostatniego raportu Open Research „Patriotyzm konsumencki Polaków”, 60 proc. naszych rodaków deklaruje, że „polskość” marki odzieżowej lub obuwniczej zachęca ich do zakupu. Polskie produkty z tych kategorii kojarzą się z solidnością, dobrą jakością i podążaniem za modą .

Wsłuchując się w potrzeby współczesnego konsumenta, tenant mix tyskiego Gemini konsekwentnie poszerzamy o znane i cenione polskie brandy, takie jak Ryłko. W ostatnim czasie podpisaliśmy również umowę z polską firmą LPP, która wchodzi do Gemini Park Tychy z pełnym portfelem marek: Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay. W gronie najemców mamy też inne rodzime marki, jak m. in.: Big Star, 4F, Vistula, Wólczanka, Lavard, Ochnik, Wojas, CCC, Apart czy Inglot – mówi Daniel Słuchocki, Dyrektor ds. Komercjalizacji w Gemini Holding.

Ryłko to polski producent obuwia ze skór naturalnych. Istnieje na polskim rynku obuwniczym już od 50-ciu lat. Marka Ryłko tworzy buty z myślą o jak najlepszym połączeniu walorów estetycznych z cechami zapewniającymi komfort użytkowania. W swojej ofercie posiada obuwie damskie i męskie, jak również galanterię skórzaną.

W Gemini Park Tychy, na powierzchni ponad 36,6 tys. mkw. GLA, znajdzie się ok. 130 lokali handlowych, wśród których pojawią się zarówno znane marki, jak i lokalni przedsiębiorcy. Bogata oferta handlowa i rozrywkowa wraz z częścią usługową i gastronomiczną będzie sprzyjała rodzinnym zakupom. Otwarcie obiektu planowane jest na wiosnę 2018 roku.

Tenant mix Gemini Park Tychy stworzą m.in. Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay, H&M, TK Maxx, Big Star, Diverse, 4F, Martes Sport, Good Label, Smyk, Coccodrillo, KiK, Pepco, Vistula, Wólczanka, Lavard, Ochnik, Wojas, CCC, Deichmann, Triumph, Gatta, Apart, W.Kruk, Yes, Swiss, Time Trend, Q&Q, Inglot, Ziaja, Rossmann, Hebe, Empik, Księgarnie Świat Książki, Kolporter, delikatesy Piotr i Paweł, RTV Euro AGD, Jysk, Komfort, Komfort Łazienki, Home&Deco. Ofertę gastronomiczną centrum stworzy m.in. KFC, McDonald’s, restauracja Olimp, Companeros, Lodomania czy Kebab by Olimp. Sektor usługowy będą reprezentować m.in. biura podróży Rainbow Tours, Tui, Itaka, Coral Travel Wezyr Holidays, optyk Lucky Look oraz Vision Express, Orange, T-Mobile, Play, Plus, Smart Connect, E-Smoking World, Pralnia Wicher, Myjnia Samochodowa. Ofertę galerii poszerzą najemcy z branży rozrywkowej, jak np. sieć klubów fitness Fabryka Formy.

Proces komercjalizacji obiektu wspiera niezależna firma doradcza Aspenn.