Aktualności
Gemini Park Tychy stawia na polskie marki
Gemini Park Tychy stawia na polskie marki
03 lipca 2017
Kolejna rodzima marka dołącza do grona najemców centrum handlowego Gemini Park Tychy. OCHNIK zajmie lokal o powierzchni ponad 150 mkw., powiększając segment odzieżowy w obiekcie i uatrakcyjniając tenant mix.

– Sukcesywnie powiększamy sieć naszych salonów o atrakcyjne lokalizacje z dużym potencjałem handlowym, a za taką uważamy Centrum Gemini Park w Tychach – mieście o wysokiej sile nabywczej, a zarazem małym bezrobociu. Liczymy na to, że te czynniki oraz wysoka jakość oferowanego przez nas asortymentu przełożą się na bardzo dobry poziom odwiedzalności salonu. Będzie to pierwszy sklep marki OCHNIK w tym mieście – mówi Arkadiusz Konarski, Dyrektor ds. Rozwoju Salonów Firmowych OCHNIK.

OCHNIK działa na na polskim rynku od ponad 25 lat – w tym czasie zyskał pozycję rozpoznawalnej i pożądanej przez konsumentów marki. Oferuje odzież i galanterię skórzaną ze szlachetnych materiałów, o oryginalnym wzornictwie oraz solidnym wykonaniu. OCHNIK tworzy produkty w oparciu o najnowsze trendy, tak by były modne i nowoczesne.

– OCHNIK to znana polska marka, oferująca jakościowy asortyment, a połączenie tych czynników w dobie rosnącej świadomości konsumeckiej jest mile widziane przez klientów, coraz bardziej ceniących i faworyzujących rodzime marki. Jak potwierdzają raporty, rola patriotyzmu konsumeckiego rośnie – Polskie pochodzenie produktu zachęca do zakupu aż 7 na 10 Polaków, a krajowe artykuły kojarzone są z dobrą jakością i solidnością wykonania – komentuje Anna Malcharek, Dyrektor Zarządzający w Gemini Holding. – Jesteśmy przekonani, że dzięki obecności brandu w gronie najemców Gemini Park Tychy, tenant mix obiektu będzie wysoce atrakcyjny i wartościowy dla mieszkańców Tychów i okolic – dodaje A. Malcharek.

– Mocny segent odzieżowy to jeden z czynników decydujących o sile tenant mixu centrów handlowych. Aż 60 proc. Polaków preferuje zakupy ubrań w markowych salonach zlokalizowanych w dużych galeriach, a dobrze dopasowana oferta przyciąga konsumentów do konkretnego obiektu. Dla nas priorytetem jest zbudowanie atrakcyjnego tenant mixu Gemini Park Tychy, który przełoży się na wysoki poziom odwiedzalności, a takie marki jak OCHNIK, o ugruntowanej pozycji na rynku, w naszej ocenie do tego się przyczynią – zapewnia Daniel Słuchocki, Dyrektor ds. Komercjalizacji w Gemini Holding.